Thursday, April 23, 2009

Last day as a trainee...

[syikin,yana,mirazman,faten kat ofis]

[syikin,mira,faten,yana kat blakang]

[ina,mirazman,faten,syikin]

[ina,syikin,yana,mira kat dpn lif]

[yana,ina,mirazman,faten]

tanggal 23/04/2009-haha...nielah tarikh last aku kat TNB kelantan as a trainee...dan hari nielah aku blk keje plg lambat coz kena siapkan MM presentation ntk perasmian safety week kat TNB ahad nie...Alhamdulillah siap jgk keje yg baru hari isnin kena wat...hehehe

pada hari nie aku rasa sangat hepi berbanding hari2 sebelum nie kat TNB coz hari nie aku enjoy gler2 ngan member2 praktikal yg laen iaitu YANA,Syikin and Ina.hari last nie aku jadi driver Yana bawa dia ke mana saja dia nk pegi.Pagi kitaorng g makan kat lundang then tengahari tue kitaorg ber5 g lepak kat KBMall coz yana nk g beli selipar kat sana...Best sgt hari last nie...tapi ada jgk rasa sedih nk tinggalkan tingkat 7 nie...sebab ada jgklah kan kenangan2 yg manis kat cnie even x bnyk pun ckit tue tetap ada..hahaha...nasib baek masa blk tue yana x nangis kalu x aku akan mengeluarkan 2 kali ganda lah air mata aku dari si yana tue...akhirnya praktikal habis jua...

No comments: