Friday, June 12, 2009

After PROBLEMS settled.......Dreaming......

Lamanya aku x blogging kan....Hehehe....Banyak personal problems nak kena solve lah kengkawan...hehehe....Rindunya kat kengkawan yg ku sayangi....
Alhamdulillah everythings dh settle...and hopefully after this dh x ada problems lagi...
X larat dh nk berhadapan dgn orang2 yg x pernah nk reti bahasa tue....i'm being loser once again in LOVE....nk wat camner kan...That's the fate that i MUST accept...
Boring lah skrg...x ada benda nk wat...Boring gler asyik duk umah jer.... Tetiba dh x sabar rasa nk study blk...Harap2 dapat lah merealisasikan impian diri sendiri nie nk ambik degree...
Dalam kepala dh ada plan for my future...hopefully dapat follow lah all these plan in the future...
Lepas degree harap2 cepat dapat keje,cepat keje cepat lah kumpul duit nk tolong mama n abah n x kan ku lupa nk tolong my beloved aunty(mak su) and uncle(pak cik) yg kusayangi...Bnyk jasa diaorng kat aku sejak aku lahir sampai aku dh besar panjang nie.Sorang lagi yg banyk berjasa mak ngah aku...dia jaga aku masa kecik sampai terjatuh dlm longkang...sorry mak ngah adik x niat pun...i'll repay you in future with my success...promise...
Haha...my next dream is to buy my dad Honda Accord Sedan coz nk ganti blk kete dia yg dh bnyk aku calarkan tue...sian abah....sorry bah adik terover confident time drive...x sengaja pun...
Harap2 dapat tunaikan all my dreams nie...InsyaAllah....Amin....
Next dream???Kahwin???hahaha soalan yg selalu ditanya padaku...Kahwin???Nanti dulu...blm masanya...tunggu sampai seru kita kahwin....Tapi in my plan still ada target umur nk kahwin of course lah kena ada, everybody pun ada target jgkkan....tunggulah kad undangan 6@7@8 years soon....InsyaAllah kalu ada jodoh...Tapi nk kena cari calonlah dulu...After become single back nie kan...Jodoh pertemuan tangan Allah...Kita terima jerlah kan aper yg dh tertulis....
Apa2 pun Impian untuk mama,abah,my aunt n my uncle harus aku tunaikan dulu...itu yg penting compared to LOVE/LOVER/MARRIAGE...Because of them i'm here...Because of Them i have to stand on my own feet...Love you All....Ok lah nk sambung dreaming nie....Jom kita dreaming sesama nk x????

No comments: