Sunday, June 14, 2009

Karang esei 1300 p.p.

fuh.......
penat sei.....tepat kul 1.31 a.m(dekat2 2AM lah plak) aku siap karang esei sepanjang 1300 patah perkataan....esei nie berkaitan dengan tragedi tanah runtuh kat Bukit Antarabangsa pada 6 DEC 2008 yg lepas...Aku masuk pertandingan esei beb...pecaya x???hahahaha......
Bukan aku...jiran aku yg mntk tolong aku buatkan untk hubby dia yg keje askar tue...nk x nk kena lah tolong...orang dah mntk tolongkan...dh masuk 4 tahun aku x karang esei yerlah pas habis SPM mana blaja BM dh kan so x adalah nk karang2 esei nie...Hentam jerlah...Grammar nie pun dh x brapa nk ingat ntah btl ntah x nie....pening jugak lah kepala nie nk mengolah ayat-ayat cinta dalam esei nie...mau x nya 1300 patah tue nk kena wat....x penah2 aku wat karangan sepanjang nie aku rasa...nie lah yg pertama kalinya...harap2 yg terakhir....huhuhu...blm wat tesis lg dh merungut...apalah mira nie....k lah dh malam sgt nie...nk chow lah nk tdo...aku dh ngantuk...esk nk g berlibur ngan member2 kat mrsm dulu...hehehehe....jupe kekasih lama yg terus menjadi kekasih gelapku...Apa???Kekasih Lama???Kekasih gelapku???saper tue yer???nononono....i'm single okay...Jangan ada org2 yg aku x brapa nk suka muncul esk dh lah...jgn kembalikan memori pahit itu....wah ayat...sejak bila plak mira KPOP nie jadi minah jiwang plak nie....habis2lah ko Mira...Ok kengkawan Chow...Anyong....Assalamualaikum...
C U 2MORO!!!!love u miz u all...1 big hug for you all...sleep tight okay...

No comments: